SveJeTu

Svi grupni popusti na jednom mjestu!

GRUPNI TRENINZI - kreni SADA prema boljoj kondiciji i više energije1 ili 2 mjeseca neograničenog vježbanja u Fitness centru Jump od 135 kn!

Prije:270.00kn
Sada samo:135.00kn
Prije:270.00kn
Sada samo:135.00kn
Prije:270.00kn
Sada samo:135.00kn
Prije:270.00kn
Sada samo:135.00kn
Prije:270.00kn
Sada samo:135.00kn
Prije:270.00kn
Sada samo:135.00kn
Prije:270.00kn
Sada samo:135.00kn
Prije:270.00kn
Sada samo:135.00kn
Sada samo:135.00kn Pogledaj detalje ponude
Najteže je pokrenuti se. Učini to SADA i poradi na najboljoj verziji sebe u Fitness centru Jump!

Iskoristi 1 ili 2 mjeseca neograničenog vježbanja grupnih treninga i dovedi se u top formu uz super instruktore i zabavne programe.

Više o različitim programima koje možeš vježbati:

Therapex
Terapijsko vježbanje s ciljem razgibavanja cijelog tijela s posebnim naglaskom na kralježnici. Uključene su i vježbe disanja, vježbe za vrat, šake i stopala kao prevencija/rehabilitacija degenerativnih promjena – predlošci sklopova vježbi za rad kod kuće u vidu zadataka do sljedećeg treninga. Trening povoljno djeluje i kod zdravih (prevencija) i kod ljudi sa zdravstvenim ograničenjima (rehabilitacija).

YogaStretch
Jednostavna i neagresivna yoga i vježbe istezanja za kralježnicu kombinirana sa vježbama snage za core (središnji dio trupa: trbuh, leđa, stražnjica), jednostavnim tehnikama disanja i obaveznim statičkim kontrakcijama za jačanje vratne kralježnice i poboljšanje cirkulacije.

BodyBurn
Produženi aerobni trening s ciljem dodatnog sagorijevanja masnih energetskih rezervi. Intenzitet vježbanja zadržava se na optimalnih 65 – 85% od maksimalno mogućeg opterećenja. Cardio segment traje 45-50 min, vježbe snage 5-10 min i stretch 5 min. U cardio segmentu koriste se sve poznate metode (aerobic, step, new body, tae bo), često uobličene u intervalni i/ili cirkularni način rada.


DanceFitness
Plesni fitness trening (naizmjeničnih intervala plesa i oblikovanja) s malim ručnim bučicama na bazi jednostavnih formi raznih vrsta plesnih pravaca (latino, ethno, disco, hip-hop, afro..) – za izdržljivost, agilnost i pojačano trošenje masnog tkiva.


Pilates
Sadržaj treninga su vježbe snage i istezanja usmjerene na centar tijela (power house, core) – odakle započinje proces svakog pokreta i vježbe. To su mišići trbuha (posebno se inzistira na dubokim partijama), zdjelični mišići, donji dio leđa i bedra. Osim tradicionalnih pilates vježbi, koristimo varijante s obilježjima cardio treninga razvijene za grupni rad, te pilates na velikim medicinskim loptama. Dodatni rekviziti: male soft-pilates lopte, štapovi, mali ručni utezi i trake.


YogaPilates
Dinamična kombinacija yoge i pilatesa sinergija je vježbi snage i oblikovanja (workout), pilatesa i yoge. Sadrži polusatni pozdrav suncu kao cardio segment, vinyase i asane iz svih skupina položaja i pokreta (savijanja naprijed i nazad, otkloni, uvrtanja, obrnuti položaji, upori i ravnotežni položaji), klasične i izvedene pilates vježbe i završno opuštanje.

K-I-S (Kružni-Intervalni-Stanice)
Kružni (cirkularni) trening, intervalni trening i trening sa stanicama - to su formati i metode rada u KIS programu namijenjenom razvoju kondicije i oblikovanja tijela. Vježbe su jednostavne i stupnjevane za sve razine iskustva i trenutnih stanja vježbača, bez koreografija

Slične ponude






Ovime dajem dobrovoljnu privolu da se moji osobni podaci (e-mail adresa) koriste u marketinške svrhe (primanje newslettera, oglasa, ponuda u bilo kojem obliku) od strane InVisit d.o.o., Strossmayerova 23a, 34330 Velika, koji će ih koristiti samo u te svrhe i neće ih dostavljati trećima, niti će ih iznositi izvan RH, i to tako da se podaci koriste sve do odjave na koju uvijek imam pravo. Upoznat sam sa pravom da od InVisit d.o.o. poštom ili elektronski zatražim pristup osobnim podacima, ispravak, brisanje podataka, ograničavanje obrade, s pravom na ulaganje prigovora na obradu, pravom na prenosivost podataka, pravom na podnošenje prigovora nadležnom tijelu ako smatram da je došlo do bilo kakve povrede u obradi osobnih podataka.

x